#random

Ahojte!
Po dlhšom čase tu mám nejaké random fotečky ☺ leto letí, zachvíľku je už po ňom, no mňa letná dovolenka ešte len čaká :D no ešte netuším kam nás lietadlo zavedie :D nemáte nejaký tip? Kde ste boli dovolenkovať vy? 

Potešeníčko od Dermacolu ♥ 

..ten makeup aj púder sú TOP TOP..a vlastne všetko :D aj táto sada na krásne a hebké labenky ☺


..masku pod oči som ešte neskúšala..vždy na to zabudnem lebo sa ponáhľam :D nemáte s ňou skúsenosti? 

...OMG! toto mydlooo ♥ ja som čistý "melonofil" a toto proste vonia úplným melónikom ♥

.najkrajšie úlovky z výpredaju od nás z Reserved ♥ bolo ich viacej, ale táto kabelka za 7,99 fakt potešila :D

..aj táto roztomilá trendy ružová bundička, ktorú som mala zadarmo, nakoľko som už dostala cez reservedklub 10e poukážku a bundička bola presne za toľko v zľaveee :D ak nie ste ešte zaregistrované v klube a chodíte často do Reserved, určite to napravte..oplatí sa to ☺

..k narodkám som si z Pupy vybrala túto kontúrovaciu sadu..ak ešte náhodou neviete, tak keď máte narodeniny, tak tri dni pred nimi a tri dni po nich si môžete vybrať dva produkty s -50% zľavou..ale tiež musíte mať ich kartičku..

..taký menší tip, ak by ste tiež zatúžili po zmene a chceli by ste si samé ostrihať ofinku..určite to nerobte bez kvalitných nožníc! :D ja mám tieto z Avonu a neboli ani drahé..parádne sa s nimi zastrihávajú aj konce..ku kaderníčke nechodím už niekoľko rokov, všetko si robím sama :D samozrejme treba mať k tomu cit, takže keď si na to netrúfate, určite radšej zainvestujte a choďte k tej kaderníčke :D 

..jedným slovom - mačkofil :D♥

..posledný úlovok z výpredavjov - roztomilý, ale zato zároveň aj sexi topík z Tally Wejl len za 4e..tento outfitík mám nachystaný na sobotu na Dj EKG ♪☺nechystáte sa náhodou?

..spomienky na TOP párty - Edmania..Arminko nám podpísal osobne aj lístok ♥

..prvýkrát som bola na Balatone..celkom pohodka..najviac som si užila koncert Dua Lipy, ktorá bola ne-sku-to-čnáááá!!! ♥ spieva tak krásne, aj tak vyzerá ako v klipoch..aj Kygo a Robin Schulz stáli za to ☺♪♪

..šmakociny :D

..túto krásnu kyticu som dostala od priateľa k narodeninám ♥

..a požiadal v reštike obsluhu, aby mi spravili pizzu v tvare srdca :D zlatýýýý ♥

..Funíček a jeho najkrajší ružovučký ňufáčik ♥

Dúfam, že vás fotečky potešili ♥
Majte sa zatiaľ krásne

Komentáre

  1. Jeeej, random mám najradšej ❤️

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Krásne ruže....pizza....romantické srdiečko....a Funíčkov ňufáčik juuuj...a ofinka Ti svedčí moja...😉👍

    OdpovedaťOdstrániť
  3. krásny random :)
    www.veraparadis.com

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Super fotky, ako vždy. Inak masku na oči odporučam, určite ju čo najskor vyskušaj. Ja mám po nej vždy taku hladku a rozjasnenu plet pod očami, že sa až čudujem. Tá kyselina hyaluronová robi svoje.
    Inak pozerám, že capuccino vo Verdon kafe nechuti len mne :-) Aj koláčiky maju super.
    Štýl ženy

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem Zuzka :) tak v sobotu po vyberaní zemiakov vyskúšam :D bude ma čakať dlhý deň/noc :D ideálny čas na testovanie--aj po akcii :D
      Vieš čo, viacej mi chutia zákusky v Betónke v Aréne ak ti môžem poradiť a si tiež maškrtníčka :)

      Odstrániť
  5. skvelý článok :) som rada, že opäť viac prispievaš :) tie vankúšiky pod oči od Dermacolu sú super :) taká rýchla ranná "vzpruha" pre unavené oči :)
    MakeUpByVeo

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem :) aj mne to chýbalo :D ale je ťažké sa ešte po práci k niečo dokopať :D:D super..tak už sa teším ako ich vyskúšam :)

      Odstrániť
  6. waw ta kabelka z reserved je uplne uzasnaaaaa! U nas v Nitre prave reserved zavreli, dufam ze len prerabaju... a ta pizza to je strasne mile!!!
    bebeismum.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Nádherný kocúrik ♥ a tie topánky žlto-pásikované sú absolútne úchvatné. Odkiaľ sú? :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Z Reserved, ale este z minulorocnej kolekcie 😜

      Odstrániť
  8. Super fotky! Ofinku som mala pred pol rokom aj ja, no nakoľko mám veľmi jemné vlasy nebavili ma neustále prplačky s ňou a nechala som si ju dorásť. No stále mám väčšie a väčšie nutkanie si ju znova dať :D

    LEUSLIFESTYLE

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem Lea :)
      Práveže aj ja mám jemné vlásky, a preto sa mi dobre upravuje :D raz iba prežehlím a tak mi to vydrží dva-tri dni :D ja si už bez ofiny pripadám divná :D

      Odstrániť

Zverejnenie komentára

Ďakujem za komentáre! :)

Obľúbené príspevky