Fotokniha od Saal Digital CZ


...len tak som si prezerala fotky na Instagrame a naraz na mňa vybehla sponzorovaná reklama..väčšinou tieto reklamy ignorujem, no ponuka vyskúšať si zadarmo vytvoriť fotoknihu bola veľmi lákavá..hlavne po dovolenke, po ktorej zostalo veľmi veľa fotiek ☺ A tak som neodolala, vyplnila formulár  a čakala na odpoveď..po pár dňoch mi prišla skvelá správa - dostala som kupón na fotoknihu..jupiii :D Takéto niečo som tvorila prvýkrát a bála som sa, či tá kniha bude mať hlavu a pätu :D Ako prvé som si musela stiahnuť program Saal Designer z ich stránky http://www.saal-digital.cz/, v ktorom som si vybrala následne typ fotoknihy. Ja som si vybrala veľkosť 28x19 s lesklým obalom, bez pevnej väzby, lesklý fotopapier, štandardný čiarový kód, žiadne darčekové balenie a počet strán 32, no ďalšie dve som si doplatila, pretože sa mi nezmestili všetky fotky. Ďalej si môžete určiť, či chcete prázdne strany alebo nejaké automatické návrhy..ja som zvolila prázdne s tým, že si ich chcem vytvoriť sama. No a potom si len vyberáte fotky, ktoré chcete nahrať. Ja som použila líniu designu - Hravý, čo je vlastne design rozloženia fotiek. Celá tvorba je veľmi jednoduchá, len sa treba v tom najprv zorientovať a pohrať sa s tým. Ak nemáte na to niekoľko voľných hodín, kľudne si projekt môžete uložiť a pokračovať na druhý deň. Ani ja som to nespravila hneď za jeden deň. Je dobré si to uložiť a znovu pozrieť, resp. skontrolovať, pretože sa môže stať, že nejaké chybičky nájdete až po ,,prestávke". Predsa len, nie je to najlacnejšia záležitosť a opraviť sa to už potom nedá..takže si to fakt celé poriadne skontrolujte. Projekt potom už len potvrdíte, vyplníte fakturačné údaje, zaplatíte vopred kartou, fotky a kniha sa odošlú na ich stránku a hotová kniha vám príde tak cca za 3 dni. Ja som s výsledkom veľmi spokojná ♥ Kniha a aj fotky sú veľmi kvalitné. Kľudne sledujte aj ich fb stránku, či Instagram kde stále ponúkajú takúto možnosť testovania, či už vo forme fotoknihy alebo zošitov. 

Do fotoknihy som dala hlavne fotky zo zrkadlovky (tie najkvalitnejšie, program vám aj napíše, či je konkrétna fotka kvalitná) a neodfotila som vám všetky strany naschvál, pretože sem budem ešte pridávať nejaké tie fotky ☺ 

Týmto sa teda chcem veľmi pekne poďakovať stránke Saal Digital, že mi podarovali kupón a mohla som si vyskúšať spraviť svoju prvú, určite nie poslednú fotoknihu ☺

A čo vy?
Už ste skúšali niečo podobné?


Komentáre

Zverejnenie komentára

Ďakujem za komentáre! :)

Obľúbené príspevky