Happy New Year!

..aj keď trošku oneskorene, ale stíham ešte do konca januára 😸😹 takže všetko dobré Vám prajem do nového roku 2018! Dúfam, že bude pre Vás úspešný a hlavne šťastný, a zdravý 😽..za chvíľku to bude už mesiac, čo boli vianočné sviatky, no ja som vôbec nemala čas v decembri na blog, pretože sme v obchode chystali výpredaj, takže to bol dosť náročný a bláznivý mesiac..žiadna dovolenka..ani neviem, že boli Vianoce..tak rýchlo ubehli 😿dúfam, že aspoň vy ste si oddýchli..inak výpredaj stále u nás v Reservede trvá a sú už fakt dosť smiešne ceny, takže určite ak máte možnosť, skočte nakuknúť, ak ste ešte teda neboli..ako ste mohli vidieť na Insta, ja som si u nás tiež fajnovo nakúpila 😸 Taktiež ma potešil novoročný balíček od Dermacol s ich novou Aroma Ritual, ktorá má nádhernú škoricovo-jablkovú vôňu..a to konkrétne sprcháč, píling a krém na ruky..majú neskutočne krásnu vôňu, ktorá práve pripomína zimu..a hlavne teraz, keď je nasnežené to krásne ulahodí čuchovým bunkám😻 a skvelý bonus - pokožka zostane po sprche krásne hebká...

..pred Vianocami som si tiež našla na pošte tento krásne zabalený darček od Kiehl´s, v ktorom som si našla peelingové mydlo, ktoré som cítila ešte aj cez obálku! Neskutočne krááásne vonia (grapefruit), plus jemne tónujúci balzam na pery, ktorý má kvalitný a pevný obal (na balzam fakt pecka) a k tomu všetkému ešte krásnu látkovú kozmetickú taštičku..ďakujem krásne za tento rozkošný a voňavý balíček..veľmi ma potešil 😻😽
..Dermacol na mňa tiež nezabudol a na Vianoce mi poslal tento krásny difúzer s kvetinovou vôňou..stále mi krásne rozvoniava byt, aj keď ho tam mám už málinko..mal by vydržať cca 5 týždňov..
..v Pupe majú tiež výpredaje a medzi zľavnenými vecami nájdete aj limitované, vianočné darčekové sety..ja som neodolala tejto so zlatou kabelkou, ktorú určite využijem na nejakej tej párty 😸 a už dlho som hľadala zlatú trblietavú linku, ktorá sa tiež v tejto taštičke nachádza..a špirálu som už raz mala, takže som vedela, že bude super 😺 
..nejaké tie vianočné darčeky 😻
..perníčkovskééé labenkyyy 😻😸

..najkrajšie pyžamko, aké som kedy videla 😹😹😹 je z House..
..menší zoznam akcií, na ktoré by som tento rok určite chcela ísť 😸
..top top slúchadlá 😹😹 síce nehrajú najkvalitnejšie, ale mačacím uškám som proste neodolala😹
..ani chockeru MEOW 😹😹 oboje je tiež z House..úplne zbožňujem našu spoločnosť LPP, ktorá vlastní Reserved, House a Sinsay..tam si vždy viem nájsť nejaké tie infantilné mačacie prkotinky 😸 povedzte, že nie som sama 😹😹

..a na záver koláž z minulého roku..bol to naozaj nádherný rok..a to vďaka mojej polovičke s ktorou sme si splnili veľký sen - Ibizu a môj veľký sen - Paríž 💗💗dúfam, že aj tento rok nás čakajú krásne a veľké veci..na čo dobré si spomínate vy z roku 2017? 

Komentáre

  1. Tento komentár bol odstránený autorom.

    OdpovedaťOdstrániť
  2. krásne vecičky a tie šalky su krásne neviem sa na ne vynadívať, inak keby nenapíšeš že tie sluchátka maju uška tak som si to skoro ani nevšimla:)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Hehe😸 inak na capici vyzraju tiez fajn 😹 a tie salky su 🔝🔝 dostala som ich od priatelovej maminy..najlepsie je, ze som po nich pokukovala den pred Vianocami..takze som neverila vlastnym ociam, ked som to rozbalila 😸😻

      Odstrániť
  3. Ja sa neviem vynadívať na pyžamo z House ;)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. moc hezké fotečky :)) ta dermacolí řada bude možná super, ale já si koupila sprcháč a musela ho věnovat kamarádce..strašně mě pálila kůže potom

    http://xoxoronnie.blog.cz/

    OdpovedaťOdstrániť

Zverejnenie komentára

Ďakujem za komentáre! :)

Obľúbené príspevky