..z každého rožku trošku..

Ahojte, ako sa máte? 
Konečne sa mi podarilo čo to pofotiť a zhrnúť to do jedného článku..je to taký "termix" všeho druhu 😸 niečo zo súkromia, hudby a nejaké tie kozmetické novinky..tak dúfam, že sa vám budú fotečky páčiť ♥

Medzi vydarené novinky patrí aj tento nový parfém od Dermacolu, ktorý má nielen krásny flakónik, ale aj krásnu vôňu sladkého pomaranča a zemolezu. Drevitú vôňu zahaľuje exotický mix z kvetov levandule, jazmínu a ušľachtilej ruže z priľahlých záhrad, kde práve kvitnú pomarančovníky. Novú vôňu si všimlo aj moje okolie a veľmi mi ju pochvaľovali. Aj vďaka nej cítim, že jar už pomaly klope na dvere 😊


Na odskúšanie mi prišiel aj tento relaxačný krémik VAXICUM, ktorý uvoľňuje a zahrieva namáhané svalstvo. Ako píšu na obale, je ideálny na regeneračnú a relaxačnú masáž. Krém mi svojou výraznou vôňou pripomína wellness, takže sa naozaj pri jeho používaní cítim uvoľnene. S testovaním som hneď súhlasila, keďže mám fyzicky dosť namáhavú prácu. Keď mám náročný deň v práci, rada doprajem svojim labenkám menšiu masáž a tento krémik ju ešte viac spríjemní 😀 taktiež mi pomohol na boľavý členok, ktorý som si vyvrtla začiatkom roka, no stále som ho cítila..krém obsahuje levanduľu, klinčeky, gáfor a rozmarín. Jeho tvárou je známa slovenská herečka Diana Mórová a ak vás krémik zaujal viac info si môžete prečítať TU

Od priateľa som okrem krásneho Valentínskeho prekvapenia, ktoré ste mohli vidieť na mojom Instagrame, dostala aj lístok na Vengaboys 😹😹 je to taký môj detský sen si s nimi zaspievať  obľúbené pesničky a dať si podpísať kazetu, ktorú som dostala kedysi s mojim prvým walkmanom 😸 on je proste 🔝priateľ..plní mi tie najkrajšie sny 😻

..darček k MDŽ 😻♥

..v polovici februára som bola vypomôcť pri prerábaní nového dámskeho oddelenia Reserved v OC Optima, v Košiciach a navštívila som tam aj Aupark, kde som bola samozrejme pozrieť aj iné obchody a našla som v Stradivariuse tento úžasný croptop len za 5,99€..už teraz sa teším, keď sa konečne oteplí a konečne ho prevetrám 😊

..ďakujem Edmanii za zaslanie nových náramkov k letnému 2-dňovému festivalu ♥ ich zbierka sa mi  krásne rozrastá 😊
..cez víkend sme boli pozrieť maminu v Trenčianskych Tepliciach, kde si užívala mesiac rehabilitácií a liečivých procedúr..vidieť, že jej to prospelo..je to fakt krásne mestečko, takže som rada, že zrovna sem ju poslali..

..cestou naspäť sme sa zastavili aj v OC Laugaricio, kde som bola po prvýkrát..samozrejme som sa išla pozrieť hlavne k nám do RE 😸😹povedzme, že pracovná deformácia..a nakukla som aj do H&M, no na miesto handier ma zaujala skôr kozmetika, ktorú my v Trnave nemáme a tak som si odniesla pár kúskov..už po prvom skúšaní na ruke musím povedať, že asi budem celkom spoko..vybrala som si hlavne kozmetiku, ktorú využijem na nejakej tej párty 😸 keďže do práce sa mi už veľmi šminkovať nechce 🙈 chceli by ste aj nejaké líčenie?

..ako 🔝 párty hodnotím Vini Vici v Ministry..neskutočne sme sa vyskákali a rada som znovu videla obľúbené známe tváre ♥😊🎵🎶

..toto sú moje momentálne obľúbené kozmetické produkty..niektoré sú nové, k iným som sa po nejakej dobe znovu vrátila..veľmi musím pochváliť korektor od Catrice a špirálu a tekutý rozjasňovač od Dermacolu..mojou obľúbenou stálicou je makeup od Mary Kay..už dva roky ho nemením a ani zatiaľ nemienim 😊taký menší tip: skúste zaradiť do vášho každodenného líčenia obyčajnú bielu ceruzku s ktorou si zvýrazníte vnútorné kútiky očí..krásne to rozjasní celý look 😊
makeup s vyššie odfotenými produktami..

Dúfam, že sa vám post páčil 😽
Majte sa tu zatiaľ krásne ♥

Komentáre

Obľúbené príspevky