Metalické líčenie s Dermacol novinkami

V poslednej dobe ma značka Dermacol prekvapuje čoraz viac a viac so svojimi skvelými novinkami..a medzi ne patrí aj táto metalická rada, ktorá sa skladá z piatich tekutých metalických rúžov a štyroch metalických ceruziek na oči..

Metalické rúže majú krásne žiarivé odtiene a vysokú pigmentáciu. Ja som dostala na odskúšanie odtiene č. 3 a 4 a oba sú naozaj neskutočne pigmentované. Stačí naniesť jednu vrstvu a netreba vôbec použiť ceruzku na pery, pretože rúže perfektne držia na svojom mieste. Tiež plus, že majú príjemnú vôňu, ktorú by som prirovnala k nejakému vanilkovému zákusku 😋 S aplikátorom sa parádne nanášajú, nestekajú a nelepia sa, čoho som sa bála, keďže ide skôr o lesk ako o rúž. Ale prvé zdanie niekedy naozaj klame. Je to lesklý tekutý rúž 😺 Výdrž je výborná, ale samozrejme ak chcete do niečoho zahryznúť, treba si ho skontrolovať a poopraviť. Výborne sa hodí niekam na párty, ale kľudne sa dá nosiť aj v bežný pracovný deň, no treba sa pripraviť na to, že sa budú za vami určite otáčať 😸

Metalické kajalové ceruzky na oči sú vďaka svojej textúre vhodné či už pre dokonalé dymové líčenie alebo tiež pre presne definovanú očnú linku. Obsahuje vysoké množstvo pigmentov, ktoré dodávajú  očiam intenzívne a sýte odtiene. Veľmi dobre sa s nimi kreslí, nerozotierajú sa a naozaj dlho držia na svojom mieste. Vždy som mala problém nájsť farebnú ceruzku, ktorá by vydržala aj vo vnútornej spodnej linke, takže som veľmi rada, že tieto to zvládnu. Krásne to oživí celý kukuč. Veď posúďte sami z fotiek 😽 A ešte musím pochváliť obaly produktov, ktoré pôsobia čím ďalej, tým viac luxusne..čo uvidíte aj v budúcom článkom s ďalšími skvelými novinkami od tejto značky 😻 Majte sa tu zatiaľ krásne a pekný víkendík vám prajem 😽


Komentáre

  1. Tak ty rtěnky nevypadají tak špatně a sluší ti, ale více se mi líbí právě ty tužky. :)
    Miska blog

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Ja som skôr za metalické oči, tie pery mi vždy prídu také ako z 90. rokov. :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. haha :D presne som tento rúž využila na párty 90´s :D

      Odstrániť
  3. krásne! :) mne sa takéto metalické rúže veľmi páčia na druhých, ale nemám odvahu nosiť ich sama :)
    MakeupbyVeo

    OdpovedaťOdstrániť

Zverejnenie komentára

Ďakujem za komentáre! :)

Obľúbené príspevky