Ako som oslávila svoje 30´ jubileum alebo aké je to byť na Tomorrowlande


Krásny začiatok nového školského roka a nám pracujúcim nový začiatok týždňa a mesiaca prajem! 😊
Ako ste strávili tohtoročné leto? Dúfam, že ste si stihli užiť posledné horúce dni, pretože to vyzerá tak, že už bude iba to babie - jesenné. Ale nejako mi to absolútne neprekáža, práve naopak. Už som mala tých horúčav naozaj dosť. 😰😓A práve tie najväčšie horúčavy, keď začali koncom júla, nás zastihli v Belgicku na najväčšom a najobľúbenejšom elektronickom festivale Tomorrowland, kde som oslávila svoje 30´ jubileum. Veľa ľudí tvrdí, že Tomorrowland je ich veľký sen, aspoň raz zažiť tento mega veľký a mega krásny festival. No a čo na neho hovorím ja? Ak vás to zaujíma, tak určite čítajte ďalej 😊


S priateľom sme išli na Tomorrowland (ďalej len TML) po prvýkrát, nakoľko sa nám naskytla možnosť ísť cez náš obľúbený Partybus a teda zrovna vo štvrtok - v deň príchodu som mala presne narodeniny. Tak sme si povedali, že keď to už vychádza takto presne na deň, tak do toho pôjdeme! Cesta trvala od 19:00h do 12:00h nasledujúceho dňa. Cesta dopadla veľmi dobre, neboli žiadne komplikácie ani zápchy. Dokonca sme mali predčasný príchod do Dreamvillu než býva zvykom. Tiež musím veľmi pochváliť našich šoférov - manželský pár, ktorí sú úplne top 😸 Ak sa vám nepodarí kúpiť lístky oficiálnou cestou, tak práve cez Partybus máte väčšiu šancu sa tam zostať za pôvodnú cenu. Ale tu tiež prebieha náhodný výber partybusákov. Takže je to tiež, dá sa povedať, o šťastí. Ale určite je tá šanca väčšia.


Ako som už vyššie spomínala, do Dreamvillu sme prišli skôr, ako býva zvykom, a to okolo 12:00 hod. V rade na vstup sme čakali asi 40 minút, čo by nebolo najhoršie, keby nebolo na slnku 40°C. 😓Po tých nekonečných a horúcich minútach sme boli spalení ako po týždňovej dovolenke. Keď sme sa konečne dostali cez vstup, tak prišlo ďalšie dlhé blúdenie po mestečku - nasledovalo hľadanie miesta pre náš stan. Samozrejme tu je všetko tip-top zorganizované, takže ste nemohli "zaparkovať" hocikde, kde sa vám zachcelo, bol tu určitý páskový systém. Miesta, ktoré boli už úplne zaplnené boli zapáskované a vy ste museli šliapať až kým ste nenašli voľnú odpáskovanú plochu. Čo v našom prípade o 13tej trvalo tiež nejakú tú hodinku. Nakoniec sme sa dočkali a postavili stan. Našli sme si celkom fajn miesto, kde sme nemali ďaleko sprchy a záchody. Ale to stanovanie už fakt nie je pre mňa. Už som na to asi fakt stará, neviem prečo som si myslela, že to predsa len dám 😹Možno keby neboli také horúčavy by sa to ešte ako tak dalo zvládnuť, ale ak sa ľúbite čačkať, kulmovať, žehliť tak toto tiež nie je pre vás 😿 Strašne mi vadilo, že sa nemôžem normálne nachystať, ako človek 😹 Ale si myslím, že to asi aj tak bolo úplne jedno, keďže v tom horku som sa našminkovala a za 10 min to bolo dole 😓😾 A dva dni som chodila strapatá a bez ofiny, no čistá katastrofa pre mňa 🙈😹 A za každým dávať 5e za žehlenie vlasov sa mi fakt nechcelo 😝 Ešte že na tie narodeniny som stihla vyzerať ako tak dobre 😺



Vo štvrtok bola pre stanové mestečko nachystaná tzv. Warm up párty, kde bolo 3x hudobné prekvapenie, ktoré nebolo vopred oznámené, čiže sme boli veľmi zvedaví, kto mi zahrá v deň  mojich narodenín. Tajne som dúfala, že mi príde zahrať Arminko a verte neverte, on mi prišiel zahrať na moje narodky! 😻😻Strašne som sa potešila, pretože je to môj najobľúbenejší DJ a ten pocit, že zrovna na moju 30´tku prišiel zahrať bolo to niečo neskutočné. 🙀 Čiže vlastne za celý festival hral až 3x. Inak ak si dáte do youtube Armina weekend2 tak na začiatku live streamu som asi 5x v zábere so SR vlajkou.

Line up všetkých 3 dní bol naozaj rôznorodý, každý si určite prišiel na to svoje, no nedalo sa byť na všetkých obľúbených DJ´s..to sa proste na tak veľkom festivale a pri takom veľkom počte stage-ov nedá stihnúť.😾 Radšej si fakt pobehať areál a pokukať to všetko. My sme aj mali spravení časový zoznam DJ´, ale nevychádzalo to aj tak, pretože ste sa hocikde zamotkali a už bolo po plánoch..dokonca na hlavnom stagei sme boli asi najmenej a ten bol tento rok naozaj vyšperkovaný do najmenších detailov. Proste ako som ho prvýkrát zbadala, hneď mi vbehla slzička do očí. Neskutočne bol nádherný 😻 a tá téma The story of Planaxis mi padla uplne ako ušitá, neskutočne som sa s ňou vyhrala na outfitoch. Milujem takéto tématické eventy 😊 a proste každý stage bol nádherne urobený..



Čo sa týka občerstvenia, tak samozrejme nemôžete očakávať, že tu bude lacno. Nejaký hambáč vychádzal na 8e a pivo 4e. Ale väčšinou sme si aj tak chodili čapovať zadarmo vodu, nakoľko boli strašné horúčavy a jedli sme úplne minimálne, pretože v takom horku vám ani nechutí jesť. Na jedlo a pitie sa vôbec nečakalo dlho, mali super systém v chystaní a v každom stánku sa chystala iba jedna vec, takže to mali už dopredu nachystané. Len ste prišli, vypýtali si, zaplatili náramkom a hneď  to dostali. Nájdete tu stravu od čínskej kuchyne až po mexickú, bol tu pre gurmánov fakt široký výber jedál.



Super vec - ruské koleso je tu úplne zadarmo a môžete sa voziť koľko chcete. Je z neho vidieť výhľad na celý areál. Si predstavte, že počas bežného roka z toho čo vidíte postavené na fotke tam nič nie je, iba holá plocha a príroda. To je fakt úžasné, že takéto niečo dokážu celé nachystať, a to úplne do najmenších detailov. To naozaj nikde inde nezažijete. 


..na festivale som našla ešte jednu 30tničku 😸






Zhrniem to do jednotlivých bodov, lebo o TML by sa fakt dala napísať aj kniha 😸

Mínusy festivalu z môjho pohľadu:

Počas horúčav sa nedá nikde schovať - žiadne stromy, žiadna voda na kúpanie.
Dlhé rady na pitnú vodu, WC a sprchy za ktoré si ešte musíte aj priplatiť.
Ak neznášate veľký dav ľudí, tak nad týmto festivalom ani nerozmýšľajte, je to fakt masaker. To isté platí aj o stanovaní. 4 dni pod stanom je naozaj veľa.
Divní ľudia - sú tu ľudia z celého sveta a niektorí fakt akože divní - veď viete, iný kraj, iný mrav a arogantní ľudia, ktorí si myslia, že im patrí celý svet, lebo majú každý rok na TML.
Straaašne, ale straaašne sa tu nachodíte. Či už zo stanového mestečka na festival alebo od stage-u k stage-u.
Organizované gangy, ktoré tu kradli skoro všade, takže si človek musel fakt stále dávať pozor na veci.
Drahé občerstvenie.


Plusy festivalu z môjho pohľadu:

Úplne tu zabudnete na realitu. Cítite sa tu ako v rozprávke, neskutočne krásne vyšperkované stage-e do úplných detailov aj celý areál.
Krabička so suvenírom na pamiatku, v ktorej vám príde náramok s ktorým potom všetko platíte.
Spoznáte ďalších skvelých ľudí, ktorí si radi užívajú život a milujú hudbu.
Zapožičanie power banky, ktorú si vždy len prídete vymeniť za už nabitú, takže nečakáte na nabitie. Buď vám potom vrátia kauciu alebo si ju necháte na pamiatku.
Počas najväčších horúčav požičiavali slnečníky a púšťali vodné delá, požičiavali dezodoranty v spreji a opaľovacie spreje.
Ruské koleso zadarmo, z ktorého je nádherný výhľad na celý areál.
Rýchle podávanie občerstvenia.
Každý deň vyšli TML noviny, ktoré rozdávali zadarmo hneď ráno.
Belgičania sú veľmi ekologickí a preto sa všade triedil odpad, dokonca rozdávali hneď sáčky pre každý stan.

TML je proste zážitok na celý život. Ak ste tiež Party človek s veľkým P, raz za život sem proste musíte ísť pozrieť a zažiť to na vlastnej koži. Ale v mojom prípade naozaj len raz. Viem si predstaviť aj lepšie utratené peniaze. Takže odfajknuté v mojom zážitkovom liste a môžme ísť ďalej 🙏

Veľa ďalších fotiek a hlavne videí z TML nájdete na mojom Instagrame 😎

Aký bol váš najkrajší letný zážitok? Majte sa tu zatiaľ krásne ♥

Komentáre

  1. Prajem všetko najlepšie k narodeninám! Ja som v auguste tiež oslávila okruhle, ale o 10 rokov viac:)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem :) jej..tak tiež prajem dodatočne všetko najlepšie :)

      Odstrániť
  2. všetko najlepšie k narodeninám :) Ja by som ti tipovala menej rokov. Myslím, že mňa ten letný zážitok čaká ešte len tento týždeň, aj keď je už september. Chystám sa na svoju úplne prvú dovolenku do Kazachstanu a prvýkrát aj poletím. :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Všetko naj ! Tomorrowland je môj malý sen, celkom ma však prekvapili tie gangy čo okrádajú.. to tam nikto nerieši? :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem :) Jasné, že áno, ale čo som počula tak dosť vo veľkom sa tam kradne..nuž..čím väčší festival, tým viacej krádeží..treba byť na takýchto veľkých festivaloch opatrní..

      Odstrániť

Zverejnenie komentára

Ďakujem za komentáre! :)

Obľúbené príspevky