Ahojte!

Veru, už je to nejaká doba, čo som sem naposledy písala..prečo už neblogujem, nepíšem recenzie a žijem vlastne..? :D Práve že žijem a snažím sa užívať si každú voľnú chvíľku, ktorá mi po práci zostáva..momentálne som PN, takže využijem túto chvíľku ničnerobenia, oddychovania a rozmýšľania vlastne nad tým, čo sa všetko za posledné mesiace od posledného postu udialo..zrušila som všetky spolupráce s kozmetickými firmami, pretože som už nevidela nejaký zmysel v tom skúšať také kvantá kozmetiky, podporovať tým túto už dosť konzumnú dobu, fotením nezmyselných vecí, ktoré mi do života nič nedajú a uberajú ma o drahocenný čas, ktorý si teraz užívam radšej už so svojím snúbencom a riešime iné veci, veci ktoré majú ZMYSEL :) Nehovorím, kozmetika ma stále baví, rada sa líčim, ale už nemám potrebu skúšať stále niečo nové, snažím sa žiť minimalisticky, nekupovať kvantá handier, ktoré potom aj tak len boli vynosené 1x..túto dobu už mám chvála Bohu za sebou a rozmýšľam po tej 30tke už fakt zodpovednejšie a rozumnejšie :) Kedže sme sa s priateľom, teda už snúbencom, zasnúbili, budem sa aj sťahovať a plánovať spoločnú budúcnosť. Možno keď sa konečne usadím a budeme denno-denne spolu, začnem znovu pravidelne blogovať, pretože teraz sme sa vídali hlavne cez víkendy, kedy som predtým príspevky väčšinou tvorila :) Tým pravidelne nemyslím každý deň alebo týždeň :D Aspoň raz mesačne by som si určite chcela nájsť čas na nejaké tie novinky :) Pretože v poslednej dobe aj ja sama vyhľadávam nejaké inšpiratívne články zo života, cestovania a nie ohľadom kozmetiky a haulov a tak..to ma už fakt prešlo..tiež ste na tom tak, alebo to len mňa chytilo také divné "prejedené" obdobie? :D Ako som už spomínala takou najväčšou novinkou v mojom osobnom živote je to, že ma môj drahý požiadal o ruku :) Ak ma sledujete ešte na Instagrame, tak ste určite videli aj video. Ak nie, tak stále ho mám na profile ako Miacicka :) Celé to na mňa ušil v Banke lásky, ktorá sa nachádza v nádhernej v Banskej Štiavnici..o Banke Lásky som vám písala už v predchádzajúcom článku, takže sa tu nebudem zbytočne opakovať..prstienok mi veľmi šikovne, pár dní dopredu, schoval do schránky "Navždy", ktorú sme si chceli spoločne kúpiť a založiť si do nej našu prvú spoločnú fotku zo svadby našich známych, kde sme sa vlastne dali dokopy :) A keď som išla otvoriť schránku, na miesto prázdnej schránky som našla v nej odkaz s nápisom "Vezmeš si ma?" a prstienok. Samozrejme som bola v šoku, pretože som to vôbec nečakala (vždy ma zavádzal, že to spraví niekde medzi známymi, tak som si myslela, že asi symbolicky niekde na párty :D), takže sa mu prekvapenie perfektne vydarilo :) Ani som na ňom nespozorovala, či je nervózny, nesprával sa nijako podozrivo..chudátko, vraj celý čas myslel na to, čo mi povie :D A to sme ešte predtým boli na túre, na kalvárii, kde bolo blato, fúkal strašný vietor, celé oko sa mi rozmazalo od linky, bola som zablatená ja aj on..najradšej som chcela ísť domov :D Ale on ma stále presviedčal, že je to dobré (v duchu si myslel, že nevadí, že si rozmazaná, aj tak budeš plakať :D haha). Vlasy odrastené, zakryté čiapkou, bundu dával zo mňa dole pol hodinu, lebo som si ju chcela nechať na sebe..no strašná sranda, keď si na to takto spätne spomeniem :D Ak ste už zažili tiež žiadosť o ruku, kľudne mi do komentu napíšte ako sa to udialo a či tiež máte nejakú vtipnú storku :) 


..toto je fotka odfotená z videa, kedže pani sprievodkyňa natáčala, takže nie je moc kvalitná, tak sa ospravedlňujem :) Dokonca aj tu ma šálil, že si ľudia zvyknú natáčať zakladanie schránky a ja som mu to zožrala aj s navijakom :D :D 


..tu som ešte o ničom nevedela :D 

..už zasnúbení a ukazujeme na našu schránku :) Vybral schránku s najznámejším veršom "Ľúbosť chce večnosť, spomienkam kľaje" a knižku s písmenkom "M" ako naše mená ♥♥♥

..ani kytica nechýbala :) 

Vybral čarovné miesto, kde naša láska zostane uschovaná NAVŽDY ♥ a budeme si tam vždy ukladať z každej významnej udalosti nejaký symbol našej lásky a potom schránku raz ukážeme aj svojim deťom a zdedia ju :) Dokonca nás nedávno spomenuli aj v najnovšom Nota benne :) 

No, dosť bolo romantiky, už musíte mať z toho cukrovku :D :D..tu sú ešte nejaké fotky za poslednú dobu..samozrejme na párty sme neprestali chodiť..aj keď si už vždy povieme, že to bola posledná, že už sme na to starí, vždy sa nájde nejaká, ktorá nás nadchne svojim line-upom :D

..tak ako napríklad Transmission 2018 v Prahe..

..alebo Chocolate Puma v Ministry..

..no a naposledy to bola TOP akcia Dreamstate, na ktorú sme išli vďaka Partybusu, ktorý nás odviezol priamo pred arénu..ak ste ešte neišli Partybusom, tak by ste to mali čo najskôr napraviť :) takú atmosféru nikde inde určite nezažijete :D 

..aj keď už nefotím líčiace články a kozmetiku, stále sa rada hrám so šminkami a snažím sa na každú akciu vyfintiť..aj keď už volím skôr také jemnejšie líčenie aj čo sa týka párty líčenia :) 

 ..vychutnávali sme si čaro jari..tie sakury sú proste neskutočné ♥

..mačičky, to je moja ♥ posledné roky..všetky by som pomojkala a robila s nimi takéto vtipné fotky :D 

..vynútený darček od môjho :D ..a viete ako zistíte, že vás naozaj miluje? keď vám dovolí počúvať všetky CDčka Ariany v jeho aute :D:D

..prvýkrát som pomáhala s čepčením nevesty..bolo to na poslednú chvíľu, takže som sa naučila všetky pesničky za dva dni :D fajnovo som si zopakovala základnú školu, keď som sa učila básničky :D :D inak poviem vám, že niektoré ľudovky sú riadne šteklivé :D :D

 Dúfam, že sa vám, trošku rozsiahli, článok páčil a keď ste sa dostali až sem dole, tak klobúk dole a ďakujem za jeho prečítanie :D Majte sa tu zatiaľ pekne, neviem kedy sem znovu niečo pridám, možno spravím o mesiac nejaký článok o sťahovaní, proste niečo zo života zase :) Hlavne si užívajte život a choďte si za šťastím ♥ 

Komentáre

Zverejnenie komentára

Ďakujem za komentáre! :)

Obľúbené príspevky