Nový rok, nový krok

Ahojte! 😸

Ako sa máte, čo máte nové? Ako ste začali nový rok? Urobili ste za tým starým hrubú čiaru alebo ste boli s ním spokojní a pokračujete? 
Mne sa starý život úplne otočil a zmenil..našťastie môj snúbenec v ňom zostal samozrejme 😹😅 Hneď na začiatku roka mi zomrel otec a presne v ten istý deň mi aj oznámili, že ma zobrali do novej práce a so snúbencom sme sa presťahovali do mesta...a ešte, aby toho nebolo málo, zistili mi zníženú funkciu štítnej žľazy..čo myslíte? Dokáže zvládnuť toto všetko jedna osoba v jednom týždni? Veľa ľudí sa bojí zmien, majú strach, a tak radšej potichu trpia. Mňa veľa vecí v živote naučilo bojovať a nevzdávať sa..samozrejme boli občas nejaké chvíľky, kedy som si poplakala a zamýšľala sa nad životom, či to má všetko zmysel a tak..a verte, že má! Lebo iba ak spadnete na úplne dno, len vtedy môžete znovu vstať, oprášiť si kolená a začať chodiť..čo myslíte, ako malé deti, keby z tej zeme nevstaneme znova a znova, tak doteraz nevieme chodiť..a to sme boli malé deti a aké sme boli už inteligentné..
Priznám sa, tiež som sa bála a mala strach ísť vôbec na pohovor, a to som mala dokonca až 2 kolá, takže ma pekne potrápili 😸 ale nedovolila som strachu, aby sa ma zmocnil, aj keď niektorí si určite mysleli že na to nemám..išla som si proste tvrdo za svojim..je to predsa môj život..ako si ho zariadim, taký bude..a ja som sama sebe rada pánom, takže pozícia Shop manager je pre mňa ako stvorená..a ešte k tomu v obchode s kozmetikou..no proste sen 😻 

Veríte na rovnováhu vesmíru? Ja som na ňu vždy verila, aj na karmu a aj na "božie mlyny"..dôkazom toho je aj napríklad môj prípad..strašne som sa tešila, keď mi zavolali, že ma zobrali do novej práce, no pár hodín na to mi zavolali, že mi zomrel otec..vidíte..to je tá rovnováha..keby som nedostala ráno tú vynikajúcu správu, tu zlú by som zniesla oveľa horšie..takto bola moja duševná rovnováha celkom OK..bol to veľký zásah do života..a až keď vám zomrie niekto pokrvný, človek z ktorého pochádzate a ešte k tomu sa na neho úplne podobáte, začnete uvažovať úplne inak..veľmi ma to zmenilo, naučila som sa odpúšťať..s otcom sme nemali ideálny vzťah, celý život som ho nenávidela, no odpustila som mu a cítim konečne taký vnútorný pokoj na duši..neviem to slovami vysvetliť..proste sa cítim inak..ten kto to zažil mi určite teraz rozumie..

Štítna žľaza to schytala v bývalej práci, išlo to tam dole vodou, či už sa to týka vedenia, kolektívu alebo nadmerných požiadaviek, ktoré sa už proste nedali splniť..fyzicky aj duševne som sa dostala na úplný bod mrazu..cítila som, že keby nespravím nejakú zmenu tak si to zdravie odskáče ešte viac..vždy som sa snažila načúvať svojim pocitom, napríklad keď som ukončila 9 ročný vzťah s bývalým priateľom, tiež som potrebovala na to veľmi veľa odvahy..ale cítila som, že to nie je to pravé a ako som sa už konečne duševne od neho odpútala, osud mi v tom momente privolal tú pravú lásku 💓 Duševná rovnováha je veľmi dôležitá, treba načúvať čo vám našepkáva vaše telo a myseľ..každý deň aspoň na hodinku si spravte čas pre seba a načúvajte..je veľa spôsobov ako tú hodinku využiť a zamyslieť sa..či už meditovaním, čítaním, počúvaním hudby, wellnessovaním..je to na vás 😊 no určite vaše JA neignorujte, venujte sa sami sebe, nenechajte sa vcucnúť do chaosu a stresu, vraj sa konečne začíname sústreďovať na svoj duševný stav a nie na statky a materiálne veci..je to vidieť aj napríklad na voľbách..tí čo majú nakradnuté sa boja lebo cítia, že príde zmena..zmena k lepšiemu, nie pre nich, ale konečne pre nás! ľudia si konečne začali uvedomovať tie pravé hodnoty a náš národ cíti, že treba spraviť veľkú zmenu, aby sme sa mali konečne dobre..lebo aký národ, taký parlament a aký parlament, taký štát..ja pôjdem určite voliť, tak využite tú možnosť aj vy a konečne môžeme spolu niečo zmeniť! Majte vlastný rozum, nedajte sa zastrašovať médiami, média sú to najhoršie pre našu myseľ a dušu..prepáčte, trošku som sa nechala uniesť 😺 Majte sa krásne a hlavne myslíte pozitívne, aj keď sa cítite na dne, vždy je to len a len na vás ako to bude ďalej pokračovať..tak šup, hlavu hore a pome bojovať! Život je veľký boj a nikdy nebude ľahký..ak sa s tým zmierite čo najrýchlejšie a nebudete sa stále ľutovať a rozmýšľať nad tým "prečo ja", bude sa vám žiť oveľa ľahšie 😉😊 Inak tento rok 2020 = 2+2 = 4 je vraj magický a ideálny na zmeny, tak ak túžite po zmene, dlho nebol tak ideálny čas, ako je teraz 🙏




Komentáre

Obľúbené príspevky