Svadobné líčenie s paletkou od HudaBeauty - Nude

Krásny večer prajem! 
Ako sa máte? Ako prežívate momentálnu situáciu? Chodíte naďalej do práce alebo ste v karanténe? Ja som doma už druhý týždeň a poviem vám na rovinu, že doteraz som nemala vôbec náladu sa líčiť,  bola som z toho všetkého strašne smutná, stále dúfam, že sa mi to len sníva a že sa čoskoro prebudím, a svet bude zase fungovať ako predtým 😿 Chýba mi práca, chýbajú mi ľudia, chýbajú mi párty, chýbajú mi kávičky, chýbajú mi výlety,...moja sestra má o týždeň 30. narodeniny a nemôžem jej  ani podať ruku, v apríli má termín pôrodu a nebudem si môcť zobrať na ruky svoje krsniatko 😿 Nemôžem ísť objať svoju mamu a povedať jej že všetko bude dobré, nech sa nebojí...vidíme sa len cez rúško a v bezpečnej vzdialenosti vonku na parkovisku..dúfam, že si všetci konečne uvedomili, že peniaze nie sú všetko, že zdravie a rodina sú najdôležitejšie a že sa všetci modlia k tomu, aby to už konečne skončilo..kým si to všetci neuvedomia, tak táto pandémia bude pokračovať..je to veľká lekcia od Boha (aj keď možno zapríčinená rukou človeka), ale stále je to Božia vôľa 😔 Každý deň sa modlím, nech to k nám na Slovensko nepríde v takej veľkej vlne, ako v iných štátoch 🙏 Prosím noste tie rúška (nie respirátory), umývajte si stále ruky, von noste rukavice, dodržujte odstup a ak je to možné zostaňte hlavne doma ✌ Je mi veľmi ľúto všetkých neviest, ktoré mali mať teraz v apríli-máji svadbu, sama sa bojím, či to do septembra prejde, ale pevne verím, že áno a o to bude to rodinné stretnutie intenzívnejšie a vrúcnejšie 💓 A ak, nedaj Bože, to znova vypukne, tak sa zoberieme v rúškach niekde vonku a hotovo 😹 a hostina sa spraví inokedy..skúšala som konečne aj nejaké svadobné líčenie, keďže sa chcem líčiť sama a povedala som si, že sa musím v týchto ťažkých časoch aj nejako rozptýliť, a tak som konečne prevetrala svoju novú (starú) paletku od Huda Beauty - Nude. Kupovala som ju ešte minulý rok v Prahe, v Sephore. No nemala som čas sa s ňou nejako viacej pohrať, vždy  som si s ňou spravila len také rýchlo líčenie do práce alebo von. Tie odtiene sú fakt nádherné, či už na denné alebo večerné líčenie. Obsahuje aj dva mega trblietavé odtiene s ktorými sa perfektne robí linka. Určite budem skúšať ešte aj iné líčenia na svadbu a potom si to na fotkách porovnám, že ktoré mi najviac pasuje 😊 Určite spravím aj nejakú anketu na Instagrame. Tak ak máte túto paletku alebo jej podobnú, videla som že Makeup Revolution po nej nejakú napodobnilo 🙈 tak vás možno toto líčenie inšpiruje. 

 Použité odtiene: od najsvetlejšieho - od vnútorného kútika - po najtmavší - po vonkajší.


Použité všetky produkty:

Pleť:  

  • Makeup Estée Lauder - Double wear, 
  • Kompaktný púder Pupa - Like a Doll,
  • Lícenka Pupa - Extreme Blush Glow odtieň 200
  • Korektor Catrice Liquid Camouflage odtieň 010
  • Rozjasňovač Chanel odtieň Ivory Gold 10
Oči: 


  • Huda Beauty paletka + v paletke sa nachádza aj báza pod očné tiene
  • Špirála Gosh - Catchy Eyes
  • Čierna a biela ceruzka Pupa Easy Liner
  • Umelé mihalnice Ardell Faux Mink
  • Lepidlo Duo
  • Ceruzka na obočie benefit Goof Proof Brow Pencil
Pery:
  • Kontúrovacia ceruzka Pupa True Lips odtieň 002
  • Tekutý rúž na pery Kylie Matte Liquid odtieň Koko K


 Dúfam, že sa vám líčenie páči a hlavne sa opatrujte a správajte zodpovedne 💓🙏

Komentáre

  1. Och joj, presne to prežívam tak ako píšeš. Chýba mi všetko a každý den dufam, že sa konečne zobudim z tohto sna.. no ono to asi nebude také rýchle..
    Líčenie nádherné - zazrela som už aj na instagrame. Určite budeš nádherná nevesta. Držím palce, aby vám to vyšlo.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem Zuzka 🤗 Musí 🙏 Ja pevne verím, že naším zodpovedným prístupom budeme za chvíľku opäť v starých kolajách, aj keď určite už s iným pohľadom na všetko a s inými prioritami..

      Odstrániť

Zverejnenie komentára

Ďakujem za komentáre! :)

Obľúbené príspevky