🦋 19.9.2♡2♡ 🦋

 Ahojte! Krásny a úspešný začiatok októbra Vám prajem 😊 Viem, že doba je zlá a budúce nevesty, ktoré mali mať ešte svadbu tento rok, by ma s týmto článkom najradšej niekam poslali, no pán Boh dal a nám sa naša svadba podarila 💗 Ako viete, sem na blog som nepridávala žiadne prípravy, proste nič lebo sami sme do posledného dňa nevedeli, či svadba vôbec bude. Dokonca nášho pána farára nám pred svadbou zavreli do karantény, proste mali sme to "veselé"...ale to, čo sme si týždeň a hlavne deň pred svadbou vytrpeli, sa nám v deň svadby dvojnásobne vrátilo 💗 Fakt sa mi až veriť nechce, akú nádhernú sme ju mali, aj počasie bolo ideálne slnečné bez vetríka, obrad vyšiel krásne (aj keď s cudzím farárom), účes, makeup, fotenie, torta, tanec, čepčenie, všetci sú zdraví..fakt som vďačná tomu tam hore 🙏🙏🙏 Dnes sem pridám len prvých pár fotiek, čo sme dostali od nášho fotografa Dominika Rótha, ktorého som si vybrala hneď ako prvého, iného som ani nechcela, pretože fotí svojským prirodzeným štýlom a veľmi sa teším na ostatné fotky, ktoré dostaneme ale až po portrétovom fotí, ktoré nás ešte len čaká 😊 Pripravte sa na veľmi veľa článkov o svadbe, ktoré pridám až teraz, keď už máme po TOM 😅 Tak nech sa páči prvá várka...

















Tešíte na sa na samostatné články o našej svadbe? Rada by som to tu všetko postupne rozpísala, pretože viem, že to pomôže budúcim nevestám..ja by som v dobe plánovania veľmi ocenila takéto články 😊
a samozrejme videjká mám na Insta: https://www.instagram.com/miacicka
Majte sa zatiaľ krásne 💗💋

Komentáre

  1. Nádherné fotky!!! Byla jsi krásně namalovaná a učesaná. A je z vás cítit to štěstí. Moc gratuluji k manželství. Snad mě to také jednou čeká. :)

    OdpovedaťOdstrániť

Zverejnenie komentára

Ďakujem za komentáre! :)

Obľúbené príspevky