🦋 Čo je nové?

Ahojte! Ako sa máte? Viem, že nie veľmi obľúbená otázka v tejto dobe, ale tak vždy môže byť horšie. Ak ste zdraví, aj vaša rodina, máte čo do úst a z čoho platiť životné náklady, tak sa momentálne máte nadpriemerne. A ja si toho tiež veľmi vážim. A obdivujem všetkých, ktorí bojujú s touto hnusobou a pomáhajú 🙏 Čo sa týka mňa, konečne sa môj život ukľudnil a spomalil, a našla som si čas aj na blog. Fakt neviem čo sa to v poslednej dobe dialo, ale fuuu..toľko sa toho udialo 😺 Ešte minulý rok sme s manželom kúpili byt, takže ho stále zariaďujeme, aj keď teraz to viazne, keďže som od decembra zase doma a treba radšej šetriť..akože toto je fakt nekonečný príbeh, ale stále sa snažím v tom hľadať pozitívne veci a neupadať do depresie. A aj preto som oprášila starú zrkadlovku a začala zase fotiť. Uvedomila som si, že už rok bývam v Piešťanoch a nepofotila si toto krásne mesto. Predsalen fotky na zrkadlovke sú úplne iné ako na mobile, hlavne ak ich dáte vytlačiť. Neviem koľko ešte budem doma, ale cítim potrebu sa trošku kreatívne odreagovať. Chýba mi práca s kozmetikou, ľudia, kávičky s kamoškami, blbnutie na párty (ach Bože, ako mi len chýbajú akcie a hudba), chýba mi samozrejme rodina, keďže žijeme v iných okresoch, sestre som doteraz nedala ešte vianočný darček 😿 krstniatko bude už bude pomaly chodiť po svojich kým prídem za ním..snáď máte viacej šťastia a môžete vidieť svojich blízkych, vážte si to, nie je to momentálne samozrejmosť. Ešte že nám Dominik Roth - náš svadobný fotograf, poslal fotky zo svadby a môžem sa aj pri nich ako tak odreagovať a zaspomínať si na časy s rodinou 💓 Úprimne, ak by som mala mať tento rok svadbu tak ju rovno zruším..my sme ju začali plánovať ešte pred koronou, takže sme si povedali, že to necháme na osud..verte mi, do posledného dňa sme nevedeli či vôbec bude a modlili sa, aby boli všetci zdraví, a aj boli. Našťastie to tu ešte nebolo tak zamorené, ale teraz by som do toho veru nešla a klobúk dole všetkým párom, ktoré sa napriek momentálnej situácii rozhodli plánovať ďalej. Fotky sú nádherné, určite ich sem postnem a urobím nejaké články ohľadom chystania pre budúce nevesty, nejaké tipy a tak 😊 Dokonca už mám jednu rezerváciu na moje svadobné šaty, ktoré som si kupovala. 

A čo je ešte nové? Máme malú mačičku menom Molly 😻 Adoptovala som ju pre môjho manžela, ktorý mal narodeniny a je tiež milovník mačičiek a keď už bývame vo vlastnom, a sme momentálne stále doma, rozhodla som sa, že je ten správny čas (bol to už dlhodobý plán si nejakú zaobstarať). Manželovi som sľúbila, že si ju nájdeme spoločne na Vianoce, ale chcela som ho prekvapiť a do tejto som sa proste zamilovala na prvý pohľad 😊 a ten jeho pohľad, keď ju zbadal stál rozhodne za to. Manžel má narodeniny na dušicky a tak sme jej dali symbolicky meno Molly z filmu Duch. A chceli sme niečo, čo tiež začína na písmeno M. Je veľmi prítulná, rozumná a teším sa z nej každý deň, keď ju nájdem v posteli sa na mňa pozerať 😻 Je to teraz veľmi dobré antidepresívum 😸 

Čo sa týka kozmetiky, odkedy robím v Pupe, moc nesledujem iné značky, keďže som už prestala aj robiť recenzie, ale pri poslednej návšteve Dmky som neodolala a kúpila nejaké novinky, na ktoré určite urobim nejaké líčenie, dlhé rencezie nie, to už ma nebaví, vypisovať balady o zložení a tak 😹 to už mám za sebou a taktiež prišli nejaké novinky aj k nám do Pupy. 

Inak veľmi sa teším, že už pomaličky odchádza zima, aj keď ten zasnežený výhľad je proste magický a milujem vŕzgajúci sneh pod nohami, ale veľmi sa už teším na jar, na jarnú výzdobu a na viac slniečka 🌞 ako ste na tom vy? Chceli by ste ešte zimu alebo skôr už teplúčko? 

Jaj, a dala som sa ostríhať 🙈😹 naposledy som mala takéto krátke vlasy na základnej a povedala som si, že už nikdy viac..ale neľutujem to vôbec, práve naopak, veľmi sa mi to páči a veľmi sa teším na leto, pokupujem si trička s výstrihom na chrbte alebo s nejakým pekným dizajnom, kde vynikne opálený chrbát a holé ramená 😜😈 ale určite si ich nechám po lete narásť, no momentálne nemám chuť na taký romatický look ako som mala na svadbe, úprimne vás dievčatá obdivujem, ktoré máte také dlhé vlasy a každý deň sa o ne staráte..


Tak a to bolo pár random fotiek 😊 Dúfam, že sa vám páčili a ak máte nejaký tip na dobrý blog, alebo vy sama máte založený, kľudne mi sem hoďte link, rada si ho pozriem, keďže teraz mám času a času a úprimne, nejak sa mi sprotivil Instagram, už je to tam samá reklama a radšej by som si pozrela nejaký úprimný blog zo života s nejakými beauty overenými tipmi, nie zaplatenými, ak taký ešte niekto vôbec spravuje 😹

Komentáre

  1. Vždy ma poteší, keď vidím nový článok od teba! :) Mačička je nádherná :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem krásne ♥ :) snáď sa mi teraz podarí častejšie :)

      Odstrániť
  2. Peknucky clanok :) kedysi davno som aj ja blogovala a vtedy sa toho uz riadne vela zmenilo, teraz sa este viac venujem kozmetike, ale popri praci sa mi volako nechcelo pisat clanky a fotit :D...momentalne som tiez doma a za chvilu nastupujem na matersku, co bude tiez zaujimave:D a sledujem ta uz teda riadne dlho...ale teraz ako som doma tak viac ma bavi citat blogy a pocuvat rozne podcasty ...:)tiez sme mali minuly rok svadbu a este ze sme ju nezrusili lebo tento rok by sme sa na to vykaslali :D
    Velmi pekne fotecky :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem :) noo, už tuším 8 rokov má blog :D veru, ani mne sa nechelo keď som robila hlavne v Reserved Visualistku, to som vždy došla domov strhaná :D a zase minulý rok tá svadba a byt, takže blog bolo to posledné na čo som myslela :D som veľmi zvedavá, či zase na leto budú svadby a dovolenky, ale nechcela by som tŕpnuť doma, či bude, nebude svadba..my sme zostali v tom marci takí seknutí, že čo ďalej, či to má zmysel ešte plánovať a pravdupovediac, všetko sme zbúchali až koncom augusta a začiatkom septembra, ale my sme nechcela aj tak veľkú svadbu a najbližších sme tam mali, to bolo hlavné :) Tak to budeš mať o zábavu postarané :D ja počkám ešte s bábom kým toto neutíchne celé, lebo rodinu mám mimo okres a to by som moju maminu o to nechcela pripraviť :) Noo tak najvyšší čas zase začať blogovať a písať nejaké rady budúcim mamičkám, rada by som si také články prečítala, nech som ready do budúcna :D :D

      Odstrániť
  3. Ano ano, zdravie je teraz najpodstatnejšie. Ja som sa s rodinou teda nevidela už dobre 2 mesiace, stále robim doma na homeoffice, no ktovie dokedy to ešte potrvá.
    Je fajn že ste stihli ešte svadbu v dobrom období. Ja by som ju teraz nielen že nerobila, ale ani neplánovala... ako človek fakt nikdy nevie čo bude.
    A čo sa týka fotiek so zrkadlovkou - máš uplnu pravdu. Ja som si to tiež nedávno uvedomila, lebo v poslednej dobe fotim fotky na blog len mobilom a ked teda porovnám tieto fotky s tými, čo som fotila predtým.. tak tiež pojdem tu zrkadlovku oprašit.
    Maj sa pekne a viac článkov prosim.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem :) posnažím sa :D Ako ja na druhej strane zase chápem nevesty, že proste veria, že sa to zlepší, ja v to samozrejme tiež verím, pretože sme si kúpili lístok na festival do Amsterdamu na september na Armina :D :D takže tiež v to pevne verím, ale takýmto tempom neviem, neviem..už je február a stále nie sú tí najrizikovejší zaočkovaní a očkovanie je zase druhá vec, že či to bude mať vlastne nejaký účinok, keď je už 1000 mutácií..ja som to robila tak, že som si počas voľna presne naplánovala, čo bude ako vyzdobené, všetky detaily, poobjednávala veci z aliexpressu :D ale nič som neplatila dopredu, žiadnu rezerváciu a potom to všetko zrealizovali až začiatkom septembra, keď boli dané opatrenia na ten mesiac..dá sa to naplánovať aj za pár týždňov, ak nechce niekto nejaké moc vychytané miesto na hostinu..ale o tom napíšem v samostatnom článku..mali sme veľmi zaujímavý a napínavý priebeh chystania :D
      A Homeoffice je podľa teba lepší? :D či radšej by si už chcela cestovať za prácou? :) Mne veľmi chýbajú zákazníci, radiť im, skúšať na nich šminky a tak :D

      Odstrániť
    2. Tak to si mala dobre premylené. Super že vám to všetko pekne vyšlo.
      Homeoffice? Uprimne.. radšej som v kancli, mám rada tu atmosferu tam, mám skvelých kolegov a vždy sa tam teším. Doma je mi samozrejme dobre a je to fajn, ale je to taký chaos, lebo moj malý má stále nejaké požiadavky, varit mi treba, a do toho tá práca - no nikdy ju nespravim tak plnohodnotne ako v kancelárii.. Je to divoké...

      Odstrániť
  4. Tvoje fotky sú vždy tak nádherné! A mačička je prekrásna, nech robí radosť :))

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Tvoj blog (dúfam, že nevadí tykanie) som objavila náhodou a o to viac ma zaujal. Krásne fotografie nielen zo svadby, ale aj tie bežné, každodenné... mačička je milá a strašne ma zaujali tie metalické tiene, wau, sú krásne. Ja ani neviem, či som niečo z Pupy mala...
    A nový účes Ti veľmi pristane.
    Krásny víkend,
    A.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem :) na očiach vyzerajú ešte úžasnejšie, určite ich pofotím ešte deatailnejšie :) juj tak je čas niečo vyskúšať, ale to som rada, aspoň mám dôvod sem pridávať viacej produktov, pretože ich má naozaj veľa skvelých :)

      Odstrániť
  6. Krásné fotky, hlavně ta svatební a ta tvá, máš hezké vlasy, takové bych taky chtěla. :) Na kočky moc nejsem, ale Molly je hezké jméno. :)
    Ale jediné, co musím říct, tak se mi článek špatně čte. :( To písmo mým očím asi úplně nevyhovuje. :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Mimochodem, Mia je moje čivava. :D :D

      Odstrániť
    2. :D :D tak pozdravujem čivavku :D ozaj? tak to idem zmeniť, aj mne to sem tam ťahá oči :D a ďakujem :)♥

      Odstrániť

Zverejnenie komentára

Ďakujem za komentáre! :)

Obľúbené príspevky