Sunday Random

Krásny večer prajem! 😊
Pokúšam sa stále nejako si zlepšovať náladu a myslieť menej na to, čo sa deje a tak fotím detaily, západy slnka, jedlo, všetko možné, čo potom hodím sem na blog a dúfam, že za pár rokov sa len pousmejem nad tým, ak to v zdraví prežijem, čo sa to za šialenstvo dialo a ako som si krátila tieto dlhé-krátke chvíle..človek je doma už toľko mesiacov a pritom to tak rýchlo uteká..život a zážitky nám utekajú medzi prstami a nič s tým nedokážeme spraviť..to ma deprimuje asi najviac..ja len pevne dúfam, že sa to deje pre niečo, niečo väčšie, čo teraz nedokážeme pochopiť..ale vždy ráno poďakujem Bohu, že som sa zobudila zdravá a že mám možnosť tvoriť a užívať si tie každodenné drobné radosti, hrať sa mačičkou a vlastne vďaka lockdownu si ju užívať kým je taká malinká 💓 proste hľadať tie pozitíva..veľmi ma potešili aj tieto nové rúžiky, ktoré sa ešte nedajú kúpiť, to je teraz pre vás len taká malá ochutnávka 😻 určite bude samostatný článok so všetkými odtieňmi, keď vyjdú oficiálne von..máte sa na čo tešiť, to vám už teraz viem s určitosťou napísať 😁

..raz za týždeň si doprajem poriadny kúpeľ - to bola podmienka pri výbere bytu, aby tam bola vaňa..človek sa tu dokáže neskutočne zrelaxovať a usporiadať si myšlienky, hlavne teraz je to super, keď sa nedá chodiť na wellness, ach ako mi len chýba bylinková sauna a výrivka..
..na február som si dala dosť takú šialenú vývu, resp. challenge - že nebudem jesť mäso a piť alkohol..vydržalo mi to 20 dní - 8 dní mi chýbalo do splnenia plánu, ale som na seba aj tak pyšná, že som hlavne bez toho mäsa toľko vydržala..a aj to ma zlomila svokra, ktorá nám navarila kačicu, takže som ju musela zjesť 😅 ale snažím sa to odvtedy obmedzovať aj tak, mäso si dám iba 1-2x do týždňa a pijem hlavne nealko pivko ak dostanem chuť na niečo k Tv..a veľmi sa mi odvtedy aj zlepšila pleť..prvýkrát som ochutnala batátové hranolky..a musím povedať, že mi vôbec nechutili 😅
Mollinka nám raz prechladla, tak odvtedy nosí tento rozkošný svetrík, keď chce ísť na balkón 😻

..milujem naše západy slnka..a sledovanie toho, ako sa slnko posúva čoraz viac na západ..

..najkrajšie jarné kvety..
..veľmi ma tiež upokojuje pozorovanie Mollinky ako spinká..a vždy zaspinká na mne 💓 takže niekedy som paralyzovaná aj na dve hodiny 😹

..takto krásne sme dostali zabalené fotky od Dominika..

..ale toto je najkrajší kvietok 💓
..keďže ma manžel požiadal o ruku na Valentína v Banke lásky v Banskej Štiavnici, symbolicky sme si dali na Valentína tieto ponožky 😁
..po zimnej prežieračke sa snažím aj raňajkovať zdravšie..


Dúfam, že sa Vám fotky páčili 💓 Buďte zdraví, chráňte sa a napíšte mi, čo vám robí v poslednej dobe najväčšiu radosť 😊 a čo poviete na rúže? Že sú nádherné 😻

Komentáre

Obľúbené príspevky