Rok 2022

 Ahojte 💓

Krásny a úspešný začiatok nového roka 2023 Vám prajem = 7🍀

Ani sa mi veriť nechce, že som sem za minulý rok nenapísala ani jeden článok 🙀

Rok 2022 ubehol veľmi rýchlo, ani neviem, že bolo leto, zrazu bola jeseň a hneď Vianoce..možno som taký pocit nadobudla len ja, neviem, dajte kľudne vedieť, aký ste mali rok 2022 vy, či tiež taký dynamický alebo pomalý a kľudný..ja pevne verím, že môj rok 2023 bude viac rodinný, pomalší, budem mať čas tvoriť niečo aj tu..


Svadbu máme už za sebou, v "novej" práci som už tretí rok, aj zabývaí už sme, tak dúfam, že konečne budem mať čas aj na blogovanie 😉 každý mesiac pozerám štatistiku a stále mi sem chodíte na návštevu a sem tam mi niektorá aj napíšte na Insta, prečo už nepíšem, tak by to aj asi ešte malo zmysel 💓

Dnes sem pridám len pár fotiek z roku 2022, ktorý nebol ničím extra výnimočný, ale som rada, že sme ho všetci prežili, ako tak, v zdraví a to je najdôležitejšie😊 nakoľko vojna na Ukrajine nás určite všetkých vyľakala, neviem ako vy, ale o to viac si všetko vážim čo máme a dlho sme to brali ako samozrejmosť💓ale konečne po niekoľkých rokoch sme boli zase na Ibize, v milovaných Tatrách a veľmi rada fotím aj naše Piešťany a mačičky 😻 tak sa Vám hádam budú fotky páčiť, som rada aj za seba, že som zase začala fotiť, veľmi mi to chýbalo..kľudne mi napíšte aj čo bolo také výnimočné pre Vás za tento rok, kde ste boli na dovolenke, čo sa Vám v živote pomenilo, rada si to prečítam 😘


Komentáre

Obľúbené príspevky